03:54 | يكشنبه 23 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سرمایه گذاری در بورس

پتانسیل رسیدن به روزهای اوج وجود دارد
نماد برتر- مهدی رضایی نوسان را جزو ذات بازارهای مالی عنوان کرد و گفت: بازار در سیکل تازه، پس از یک دوره روند صعودی مدتی است که با تاثیر عوامل درونی و بیرونی اقتصاد، وارد فاز استراحت شده است، اما اکنون بررسی وضعیت کامودیتی‌ها و همچنین نرخ رشد ارز نیمایی این نوید را می‌دهد که بازار توان رسیدن به روزهای پر رونق و همچنین قله‌های پیشین را دارد.
دلایل سبقت بورس از رقبا و پیش بینی اقبال ۴ گروه / سه درخواست از سازمان بورس
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به دلایل سبقت بورس از رقبا ، اقبال چهار گروه و بازگشت دوباره اعتماد را پیش بینی کرد و خواهان انجام سه برنامه توسط سازمان بورس شد .
عوامل دخیل در اصلاح میان‌مدت شاخص و پیش بینی روند در ماه های آینده
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه با اشاره به عوامل دخیل در اصلاح میان‌مدت شاخص بورس ، روند معاملات در ماه های باقی مانده سال را پیش بینی کرد.
دو نکته مهم برای دستیابی به بالاترین سود در بورس
نماد برتر- سرمایه گذاران همواره باید بر اساس آمار و واقعیت های اقتصاد و بازارهای مالی به معامله بپردازند. در این راستا به دفعات به دو جمله ساده تاکید داشته و دارم؛ در گام نخست پرتفوی یک سهامدار از توزیع مناسب برخوردار باشد؛ سهامی را انتخاب کرده باشد که از ارزش بازار بالا برخوردار بوده، سهام شناور مناسبی داشته، دارایی محور و صادرات محور باشد. در گام دوم نیز حدود ۱۰ سال از حضور و معامله آن در بازار سرمایه گذشته باشد.
بازار سرمایه، آماده معاملات منطقی است
نماد برتر- مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری ارزش‌پرداز آریان، بازار سرمایه را در حالتی ارزنده و آماده برای معاملات منطقی ارزیابی کرد و گفت: هیچ بازاری به اندازه بازار سرمایه شرایط سرمایه گذاری با مبالغ اندک و امنیت بالا را ندارد.
توصیف اوضاع بورس و درخواست پرهیز از آزمون و خطاهای مکرر
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با توصیفی از اوضاع بورس از دولت و مسئولان خواست از آزمون و خطاهای مکرر و تصمیم های هیجانی و لحظه ای پرهیز کنند تا راه بازار مشخص شود .
۱۵ پیشنهاد برای توقف روند ریزش بورس و بازگشت آرامش
نماد برتر- با ریزش حدود ۳۵ درصدی شاخص بورس طی چهار ماه و کاهش قیمت سهام ۵۰ تا ۷۰ درصدی اکثر شرکت ها، ۱۵ راهکار برای توقف این روند و بازگشت آرامش به سازمان بورس پیشنهاد داده شد.
بازارسرمایه همچنان بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری بلند مدت
نماد برتر- عضو هیات مدیره بورس تهران: به طور کلی آنچه باعث هیجانات بورس چه به سمت بالا و چه به سمت پایین می‌شود، عدم اطلاع سرمایه‌گذاران بورسی از ارزش گذاری معقول و منطقی سهام است که این هم می‌تواند نقشی در صعود و ریزش بازار بورس داشته باشد.
تحلیل رئیس هیات مدیره بورس از اثر کاهش دلار / دو اقدام برای شاخص
نماد برتر- رئیس هیات مدیره بورس درباره اثر کاهش دلار در شرکتهای صادارت محور، دو اقدام جهت عدم صعود و ریزش غیرمنطقی شاخص و عواملی که بورس را نسبت به بازارهای رقیب جذاب می کند، توضیحاتی داد.
تحلیل ۱۶ کارشناس از نتیجه انتخابات آمریکا بر بورس ایران و اقبال صنایع
نماد برتر- ۱۶ کارشناس بازارسرمایه در خصوص اثر نتیجه میان و بلند مدت انتخابات آمریکا بر بازار سرمایه ایران و اقبال صنایع بورسی ، نکاتی ارائه کردند.
آیا انتظارها به سر می رسد؟
نماد برتر- بورس بازان با توجه به روند بازار و تحولات جدید شکل گرفته در دیگر بازارها حالا در انتظارند که متناسب با شرایط تغییر یافته استراتژی جدیدی اتخاذ کنند.
حفظ و نگهداری ، بهترین استراتژی سرمایه گذاری
نماد برتر- مدیرعامل سبدگردان سرمایه ایرانیان، بهترین استراتژی سرمایه گذاری را در وضعیت فعلی بورس حفظ و نگهداری سهام دانست و گفت: بهتر است افراد ریسک پذیر در هفته جاری و آتی سبد پرتفوی خود را تشکیل دهند یا بازنگری کنند.
 برای برگرداندن اعتماد مردم به بورس چاره اندیشی شود
نماد برتر- یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نسبت به وضعیت بورس هشدار داد و گفت: نزدیک به ۵۰ میلیون نفر در بورس سرمایه گذاری کردند در حالی که سهم همه آن ها از سرمایه موجود در بورس نزدیک به ۲۰ درصد است به عبارتی ۸۰ درصد سرمایه بورس در اختیار بنگاه های بزرگ اقتصادی است.
انتقاد مجری تلویزیون از روحانی: چرا درباره وضعیت فعلی بورس نظر نمی دهید ؟
نماد برتر- مجری برنامه تلویزیونی تهران ۲۰ با اشاره به اظهارات قبلی رییس جمهور درباره منتقدان صعود بورس گفت: چرا اکنون وی و وزیر اقتصاد هیچ اظهار نظری نمی کنند. آیا در زمان دعوت مردم، فکر این روزها را می کردید؟
بورس از بازارهای رقیب عقب مانده + پیش بینی شاخص ، دلار و کامودیتی ها
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به عقب ماندن بورس از بازارهای رقیب و دعوت به سرمایه گذاری ، پیش بینی کرد فشار فروش سهام در روزهای آینده کاهش یابد .